coöperatie DELA

raken met uit het leven gegrepen verhalen

Coöperatie DELA wil met haar blog ‘voor elkaar’ mensen stimuleren om moeilijke onderwerpen bespreekbaar te maken. Bijvoorbeeld door tijdens je leven na te denken over wat je achter wil laten. DELA's wens is om de content aan te laten sluiten bij de wensen die mensen hierin hebben. De content op het blog sloot onvoldoende aan. DELA vroeg SLW om advies.

aanpak en resultaat

Wij vinden échte ervaringen onmisbaar om contact te maken met het gewenste publiek. SLW ontwikkelt een contentstrategie waarbij levensgebeurtenissen, zoals met pensioen gaan of een kindje krijgen, leidraad zijn. We interviewen mensen die uit eigen ervaring spreken. SLW ontwikkelt met deze ervaringen elke 6 weken content die oprecht is en een positieve twist heeft. De gewenste balans in taal en beeld tussen het leven en de dood is gevonden.

‘De campagnewebsite is van een 6 naar een 8+ gegaan.’

medewerker coöperatie DELA

Wat goed is, móet gezien en gehoord worden.

contact