Joline Jolink

raken met een duurzaam modelabel

Joline Jolink runt sinds 2006 haar eigen high fashion modelabel. Al vroeg in haar carrière besloot ze – tegendraads voor de modewereld – geen modeshows meer te geven. In plaats daarvan maakt ze haar ontwerpen toegankelijk voor velen. Haar label is succesvol onder een klein publiek. Er moeten meer vrouwen Joline Jolink-fans worden.

aanpak en resultaat

Op basis van onze gesprekken met (potentiële) fans en met Joline Jolink zelf ontwikkelt SLW het merkverhaal van Joline Jolink. Het vertelt de eigenzinnige visie en werkwijze van het merk. Het verhaal wordt uitgangspunt voor alle strategische, design- en communicatiekeuzes van JJ. Ook voor retail en online design. Toen de nieuwe website (inclusief compleet op maat gemaakte webshop) werd gelanceerd, kwamen merkbeleving en sales samen. Waardoor de verkoop omhoog ging.

merkverhaal Joline Jolink

Eenvoud is leidraad in alles wat ik doe en maak. Elk kledingstuk ontstaat uit pure concentratie en liefde voor het modevak. Ik zoek continu naar het meest ultieme ontwerp. Gemaakt van goede materialen: dat voel je, dat zie je. Zo wordt jouw ware natuur met mijn kleding versterkt.

‘Eindelijk vielen de losse onderdelen op hun verdiende plek.’

Joline Jolink

Wat goed is, móet gezien en gehoord worden.

contact